מהי צוואה? – הדברים שכדאי לכם לדעת ‏

בלוג עורכי דין, פלילי, גירושין ומשפחה  > צוואה >  מהי צוואה? – הדברים שכדאי לכם לדעת ‏
0 Comments
צוואה

צוואה אחרונה יכולה להיות מסמך רב עוצמה. אנשים משתמשים בו כדי לבטא את סדר העדיפויות שלהם בחיים ברגעים שקדמו לפטירתם. צוואה או אמון הוא מסמך מחייב מבחינה משפטית הקובע את רצונו של אדם ספציפי לגבי הנכס שיועבר למשפחתו, לחבריו או לניצולים אחרים לאחר מותם ולגבי מי שיחזיק בנכס עד לחלוקה הסופית. אף ־ על ־ פי שלכל מדינה יש חוקים משלה בנוגע למוות, כל המדינות דורשות שצוואה אחרונה תוגש לבתי ־ משפט. אולי אתה סקרן לדעת מה עליך לדעת לגבי מילוי צוואה אחרונה.

לפני שתוכל לבצע את רצונך, חשוב שתבין את הדרישות החוקיות. לכל מדינה יש חוקים משלה בנוגע למוות. יש שדורשים שהבחינה תבצע את המסמך, בעוד שאחרים לא. במדינות מסוימות יש גם חוקים ספציפיים בנוגע לתוכן הצוואה. אלה כוללים את מה שיכול ולא יכול להיות כלול. אף ־ על ־ פי שכל צוואה מיוחדת במינה, ישנם מספר הנחיות כלליות שיכולות לעזור לך להחליט מה נדרש.

לא ניתן לבצע צוואה אלא אם כן לבודק יש צוואה תקפה. הבודק חייב להיות מסוגל פיזית לחתום על המסמך, אם הם כל כך בוחרים. במקרים מסוימים ניתן לחתום על המסמך על ־ ידי נציג משפטי, כגון ידיד, קרוב משפחה או בן משפחה. הבודק חייב לתת אישור לכל צד שלישי תקף לחתום על המסמך. זה ניתן למצוא בחוק על צוואות תקפות של המדינה שלך.

שלילת הצוואה נשלטת על-ידי חוקים שונים בכל מדינה. במדינות מסוימות ניתן לבטל צוואה ממגוון סיבות ובהן הונאה, אי תשלום מסי עיזבון, עריקות המדינה ורבים אחרים. חוק זה אינו חל על סוכני נדל "ן. הבעיה בביטול הצוואה במקרים אלה היא שהיא עלולה ליצור בעיות לקרובי המשפחה של הבודק, שעלולים להיות הבאים בתור לקבלת הטבות אם הצוואה תבוטל.

ניתן גם לבטל צוואה לאירועים מסוימים. ניתן לבטל צוואה על היותו מטורף, וזה בדרך כלל כאשר בוחן הופך לנכה נפשי רציני. דרישת הטירוף חשובה מאוד במדינות רבות, כי אם הבדיקות הופכות למשוגעות, הן בדרך כלל מאבדות את זכות ההצבעה או החלטות חשובות אחרות. מקרה נוסף שעלול להוביל לשלילת הצוואה הוא אם הבודק סובל מנכות נפשית כתוצאה ממחלת נפש, דבר שלרוב קורה אם הוא סובל משיטיון או ממחלת נפש קשה אחרת. שוב, חשוב לציין שהחוקים משתנים מאוד מתחום השיפוט לתחום השיפוט. זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם עורך דין כאשר שוקלים את הנושא הזה.

הדבר האחרון שיש לשקול הוא האם ישנן דרכים בהן ניתן להעביר את רכוש הבוחן לאחר ביצוע צוואה. במקרים מסוימים ניתן לעשות כן על ־ ידי הכנת צוואה חדשה וביצוע עדות נוספת. דרכים אחרות כוללות את ”דין האמון”, ”ייפוי כוח” ו ”מכשיר מאוחד”. התהליך מסתמך על שפת המסמך כדי לשקף את כוונת הבוחן ברוב המקרים. עורך דין מוכשר יכול לשנות את הצוואה להחזיר את הרכוש לבודק אם רצון הבודק מפר את החוק. גם אם המסמך המקורי מאפשר ירושה של נדל "ן, זה רעיון טוב יש עורך דין מוסמך לבחון את הצוואה ולעשות כל שינוי הכרחי כדי להבטיח כי הרצון תואם לחוקים פדרליים ומדינתיים.

רבים תוהים אם הם עדיין צריכים לשלם מסי ירושה או לתבוע הטבות פדרליות בגין נכות לאחר שאדם ”נשלל” או ”נשלל”. אתה לא נדרש לשלם מסים או לתבוע הטבות. עם זאת, סוגיות אלה מוכרעות בדרך כלל על בסיס מקרה אחר מקרה בהתאם למספר גורמים, לרבות המדינה בה אתה חי. אם אתה נתון תחת לחץ כלכלי כלשהו, מן התבונה להתייעץ עם מומחה מיסים מוסמך שיעזור לך להבין את האפשרויות במקרה של צוואה וצוואה שבוטלו. עו "ד עיזבון יוכל לייעץ לך על ההשלכות של צוואה וצוואה שבוטלו, כולל סוגיות משפטיות אפשריות והחשיבות של ביצוע כל שינוי לרצון ברגע שאתה לומד על ביטול המשרה.

אחרון חביב, עליך להבטיח שוויל שלך לא יישלל לפני שתתמנה למוציא לפועל או למנהל האחוזה. למרות שכיח להתעלם, הצוואה האחרונה נדרשת מבחינה חוקית לפני כל הפצה של הנכסים. חשוב ליצור רצון המבטא את רצונך בנוגע לנכסים הכספיים והאישיים שלך. זה לא סביר שמישהו יערער על הרצון שלך אם יש לך מונה. זה בגלל שצוואה היא תנאי מוקדם. עם זאת, אם ברצונך להימנע מצוואה, עדיין חשוב שתיגייס וויל ותגיש אותו למוציא לפועל המיועד שלך.