מציאת עו "ד לגירושין ומשפחה: כמה הם עולים? ‏

בלוג עורכי דין, פלילי, גירושין ומשפחה  > גירושין >  מציאת עו "ד לגירושין ומשפחה: כמה הם עולים? ‏
0 Comments

מה זה עורך דין לגירושין? איך בוחרים אחד? עורך דין לגירושין הוא עורך דין שעוסק בכל ההיבטים של מקרי גירושין. עורך דין לגירושין יכול להתמודד עם סכסוכים משפחתיים כמו גם עם סכסוכים בינלאומיים, כגון התעללות בבן זוג ובילדים.

אף שאין דרישות לעורך דין לגירושין, ממליצים בחום על תחומים מסוימים. רוב עורכי הדין דורשים תעודת בגרות ועוברים את בחינות הלשכה. עם תשוקה בהליכי גירושין, עורך דין שואף יכול ללמוד קורסים במחקר משפטי, דיני משפחה כדי לסייע לו או לה להתמחות בסוגיות של הסדר רכוש, תביעות גירושין ותיקים של משמורת על ילדים.

למי שרוצה להפוך לעורכי דין גירושין, תואר ראשון יידרש. קבלת תעודת בגרות אינה מספיקה. עורכי הדין חייבים לעבור את מבחן לשכת עורכי הדין כמו גם את מבחן בית המשפט. בחינות לשכת עורכי הדין משתנות ממדינה למדינה, לכן מומלץ שתיצור קשר עם לשכת עורכי הדין של המדינה שלך לקבלת מידע נוסף ולסיוע בקבלת הבחינה בלשכת עורכי הדין. ניתן ליצור קשר עם עורך דין משפחה, אביבה מוסקוביץ כאן

בתי ספר בכירים רבים למשפטים מספקים תוכניות להכשרת עורכי דין לגירושין. ניתן לקבל רישיון במהלך הלימודים ללא עלות נוספת, אם כי סיוע כספי הוא בדרך כלל אפשרות אם יש לך כסף מוגבל לשלם עבור שכר הלימוד. הליכי גירושין יכולים להיות מורכבים מאוד, כולל מסמכים וחוקים משפטיים רבים. עורכי דין לענייני גירושין חייבים להבין את העקרונות המשפטיים הכרוכים בכך ולהיות מיומנים במשא ומתן על תנאי הסכם גירושין.

עורכי דין שישלימו בהצלחה תכנית לימודי משפטים יהיו בסיס מצוין בחוק. תצטרך לעבור את הבחינה בלשכת עורכי הדין אם אתה רוצה להיות עורך דין לגירושין. בחינת לשכת עורכי הדין תחייב אותך לעבור מגוון בחינות כניסה, כגון בחינת לשכת עורכי הדין, בחינת המסות הרב-מדינתיות, בחינת האחריות המקצועית הרב-מדינתית ומבחן הביצועים הרב-מדינתי.

אחרי שתעבור את בחינת הלשכה, תוכל להגיש בקשה לרישיון ממלכתי לשמש כעורך דין לגירושין. כדי להיות זכאי, עליך להיות תושב המדינה בה אתה עוסק. תצטרך גם להשלים את הליך הפרידה החוקי כדי להיות זכאי להסדר גירושין. חלק מהמדינות מאפשרות הפרדה חוקית במשך שלוש שנים. אחרים דורשים פחות זמן.

עורכי דין רבים לענייני משפחה מתמקדים בתיקי גירושין. אנשי מקצוע אלה יכולים לספק מגוון שירותים ליחידים ולתאגידים, כמו גם לממשלה ולאי-רווחים. עורכי דין רבים העוסקים בגירושין בוחרים לעבוד באופן עצמאי ומטפלים אך ורק בנושאים הקשורים לזוגות בגירושין. יש גם עורכי דין רבים לדיני משפחה שעובדים בחברות גדולות, מתמחים בכל מקום החל משמורת על ילדים וכלה בצוואה.

צור קשר עם חברה מקומית אם אתה צריך עורך דין לגירושין. משרדי עורכי דין משפחתיים רבים מציעים ייעוץ חינם. מפגשים אלה מאפשרים לך להיפגש עם צוות לדון באפשרויות שלך, ולקבל מושג על העמלות. שאל על הניסיון של עורך הדין לענייני משפחה בטיפול בתיקים דומים לשלך. אתה לא רוצה עורך דין שמעולם לא טיפל בתיק גירושין.

לקוחות שלא זקוקים לגירושין במלוא מובן המילה יכולים גם לקבל מגוון שירותים מעורכי דין לגירושין. עורכי דין אלה יכולים להכין תצהירים כספיים עבור תשלום דמי מזונות או הסדר רכוש, דמי מזונות או הטבות אחרות לפי החוק. עורכי דין לענייני גירושין מציעים גם שירותים אחרים, כגון סיוע ללקוחות בעניינים של צוואה, טיוטה של ווילס וייזום חלוקת רכוש לקטין. עורכי דין רבים מציעים ייעוץ חינם כדי לעזור ללקוחות בעניינים משפטיים אלה ואחרים.

לפני שכירת עורך דין לגירושין, חשוב לדעת בדיוק מה הוא או היא יכולים לעשות בשבילך. דבר עם עורך הדין הפוטנציאלי שלך על המקרה שלך ולשאול על התעריף שלו או שלה לפגישה הראשונית. חשוב גם שתהיה לך תמונה ברורה של הצרכים שלך להסדר. שוחח על בעיותיך עם עורך ־ הדין שלך לגירושין ותהיה מוכן להציג בפניך את כל דאגותיך ואת דרך פעולתך המיועדת. אם אתה מרגיש שעורך הדין שלך לא מבין את המצב שלך, זה חיוני להסביר את הרצונות שלך בפירוט רב ככל האפשר.

ברגע שיש לך שכר עורך דין גירושין, אתה לא צריך לנסות לייצג את עצמך בבית המשפט. שכר הטרחה של עורכי דין לגירושין הוא לעתים קרובות הרבה יותר מהעלות של שכר טרחה פשוט. זוהי החלטה קשה לעשות, ואתה צריך לבקש עצה ממקורות מרובים. דבר עם החברים שלך, בני המשפחה, ועמיתים לעבודה על האפשרות של שכירת עורך דין ומה שכר הטרחה יכול להיות.