נוטריון ועורך דין – ניתוח השוואתי

בלוג עורכי דין, פלילי, גירושין ומשפחה  > גירושין, עורכי דין >  נוטריון ועורך דין – ניתוח השוואתי
0 Comments
עורך דין

ציבור הנוטריון חיוני במתן שירותים מסוימים הקשורים למסמכים המשפטיים החותמים. נוטריונים הם אנשים מוסמכים אשר אושרו על ידי משרד המשפטים של ארצות הברית לנהל שבועות והצהרות, לקחת הכרות, לקחת הוכחות של מעשים, ולבצע מחאות לאי תשלום שכר טרחה. נוטריונים גם מסייעים לעורכי דין, בנקים וחברות כותרת במגוון נושאים, משכנתאות, מעשים או ענייני נדל "ן. נוטריון משמש כסוכן מטעם הצדדים לעסקה. הוא או היא גם משמשים כערובה למסמכים המבוצעים כדין על ידי סמכות או אדם. אין זה נדיר שנוטריון מבצע פעולות אחרות כגון הכנת דו "ח כותרת מדויק, הקלטה של שינויים במידע, הכנת מסמכים לחתימה וביצוע נוטריון על מסמכים.

נוטריון ממלא תפקיד חשוב בהנחות ובתיעוד של נדל "ן, משכנתאות ומעשים. נוטריונים גם בוחנים חוזים ומבצעים חובות אחרות כדי לסייע לצדדים לנהל משא ומתן על מכירות, העברות, שינויים או עסקאות אחרות. לדוגמה, נוטריון יבחן את הבקשה של המוכר לסגור נכס לפני שהוא מועבר לקונה. מתווך בדרך כלל מתייחס למסמך זה כ ”חוזה מחייב”. חובתו העיקרית של הנוטריון היא לוודא כי העסקה עומדת בכל החוקים המתאימים, מתנהלת בתנאים המתאימים ביותר לשיפוט, וכי הצדדים המעורבים הסכימו על כל תנאי העסקה.

כמקצוע נדל "ן, תוכל לחסוך כסף אם יש לך נוטריון מוסמך ואמין. במדינות רבות, נוטריונים חייבים לקבל רישיון ולעמוד בדרישות חינוכיות מסוימות. הכשרת נוטריון לציבור יכולה לעזור לך לגלות אם עליך לשכור נוטריון, מתי וכיצד להשיג אחד מהם, ואילו מסמכים עליך להכין לפני שתגיש לנוטריון את הנכס או למכור אותו. ‏ אתה צריך לא רק להתייעץ עם עורך דין אם אתה מתכנן למכור נכס אלא גם לחפש נוטריון שהוא מנוסה בדיני מקרקעין.

נוטריונים בדרך כלל אחראים לנוטריונים של מסמכים כמו מעשים, משכנתאות או טפסים משפטיים אחרים. חלק מהנוטריונים מומחים בעסקאות מסוימות. הם יכולים גם לפעול כעורך דין או סוכן אמיתי כאשר עורך דין אינו מסוגל להשתתף במכירת נכס. חלק מסוכני הנדל "ן מציעים שירותים בחינם לנוטריון בנכסים שונים שבהם הם מייצגים לקוחות. חברות אלה בדרך כלל יש רשימה של פרסומי נוטריון הנוכחיים ויכול לתת לך את פרטי הקשר של כל נוטריון שאינו רשום.

נוטריונים מאפשרים למוכר ולקונה להיכנס לחוזים מחייבים מבחינה חוקית. אם אתה מוכר נכס, אולי תרצה לשכור עורך דין שיעזור לך עם ההליך הציבורי של הנוטריון. עורכי דין רבים מוכרים בתחום הנדל "ן בין הקונה למוכר. תפקידו העיקרי של המתווך הוא לוודא כי העסקה מתבצעת כדין וכל החוקיות נעשית. המתווך ממלא תפקיד חשוב בתהליך ההסעה, אבל לא כמו עורך דין.

תפקידו של הנוטריון הציבורי הוא לספק נוטריונים משפטיים של מסמכים. ישנם תפקידים אחרים שנוטריון הציבור יכול לשחק. אם אתה מעורב בעסקה ורוצה להגן על זכויותיך כמוכר, הנוטריון הציבורי עשוי לעזור לך בניתוח נוטריונים של מעשים. הדבר הכרחי במקרים בהם המוכר והקונה אינם מתוך המדינה, אלא שניהם קשורים דרך שרשרת של עמותות במדינות אחרות.

נוטריון ציבורי יכול גם לספק סיוע לעורכי דין ועורכי דין. רוב האנשים מניחים שנוטריון מבצע רק את החובות הנוטריאליות, אבל הוא מבצע גם חובות אחרות הקשורות למסמכים רשמיים, כגון הכנת עותקים, הגשת מסמכים, נוטריון צ 'קים וחובות רשמיים אחרים. עורכי דין ועורכי דין יכולים גם להפיק תועלת מכישורי ההשוואה של נוטריון כאשר הם מייצגים לקוחות בבית המשפט. ניתן להשתמש בכישורים ההשוואתיים של הנוטריון גם בנוטריונים של עבירות נדל ”ן, משכנתאות וסוגים אחרים של עסקאות נדל” ן. נוטריונים יכולים גם לסייע לציבור בהבנת ההבדלים בין חוקים במדינות, מדינות ומחוזות שונים.

תפקיד הנוטריון הוא בעל ערך הן לקונה והן למוכר בעסקה. הנוטריון הציבורי יבטיח שכל המסמכים יהיו נוטריונים. חתימת נוטריון גם מאשרת כי המסמכים יש כבילה חוקית והם נכונים. נוטריון ציבורי נדרש לוודא שכל המסמכים הם נוטריון. זה יבטיח שהעסקה תושלם ושהמוכר יקבל את כספו במהירות. עורך דין יכול להשתמש במיומנויות הכתיבה ההשוואתיות של הנוטריון כדי להסיק מסקנות משפטיות עבור לקוחו. זה מאפשר לעורך הדין להתכונן ולייצג לקוח בבית המשפט.

לפרטים נוספים על עורכי דין, לחצו כאן: נוטריון, עו"ד חיה לזר נוטקין