צוואות וירושות אחרונות – דברים שיש לשקול

בלוג עורכי דין, פלילי, גירושין ומשפחה  > ירושה, צוואה >  צוואות וירושות אחרונות – דברים שיש לשקול
0 Comments
צוואות וירושות

צוואה וצוואה אחרונה היא אחד המסמכים החשובים ביותר לעשות במהלך חייך. זה יכוון את חלוקת הרכוש שלך למוות. זה גם מבטיח שלוות הנפש של המוטבים שלך בזמן שאתה חי. הנה כמה דברים לשקול בעת ביצוע רצונך. אחרי הכל, אם אין לך אחד, אתה לא מתכנן להשאיר שום נכסים לאף אחד. אבל יש דרכים לוודא המוטבים שלך מקבלים כל מה שאתה מתכוון לתת להם.

צוואה וצוואה אחרונים יכולים לבטא את רצונו של הברית לגבי אופן חלוקת רכושם לאחר מותו. מסמך זה גם מציין מיהו המוציא לפועל, ואת מי יש לשלול. חשוב לזכור שצוואה אחרונה לא יכולה להכריח אף אחד להמרות את פנייך. היוצא מן הכלל היחיד לכלל זה הוא בלואיזיאנה, שבו אתה יכול לנשל את הילדים הבוגרים שלך. אם יש לך רצון וצוואה, אתה יכול לציין מי אתה רוצה להיות המוציא לפועל של עזבונך.

אמנם זה חשוב לשקול את החוק בתחום השיפוט שלך, יש כמה דברים לזכור לפני יצירת צוואה. בצרפת, למשל, אתה לא יכול להשאיר שום דבר לבני משפחה ללא מסמך משפטי. משמע הדבר שבן זוגך או ילדיך התלויים רשאים לתבוע את כל נכסיך. החריג היחיד לכלל זה הוא אם אתה כבר מת בצרפת, ובמקרה זה בן הזוג וכל ילדים אחרים שהשארת מאחור זכאים לקבל את הכסף.

צוואה אחרונה היא חיונית אם אתה רוצה יקיריך לקבל כל מה שהשארת מאחור. המסמך הזה צריך לכלול גם טפסי ייפוי כוח כדי שהמשפחה שלך תוכל לקבל החלטות בשבילך. חשוב לוודא שיש לך אחד, במיוחד אם אתה בצבא. במקרה שאתה בצבא, אולי תרצה אפילו לכתוב צוואה כשאתה צעיר יותר. צוואה וירושה אחרונים צריכים לכלול הוראות למי מקבל את הנכסים שלך ומה קורה לנכס שלך כאשר אתה עובר.

צוואה וירושה אחרונים הם המסמכים המשפטיים היחידים שכיוונו את חלוקת האחוזה לאחר מותו של המנוח. הרצון יכול להיעשות על ידי כל אדם בכל גיל, אבל האדם שכותב אותו חייב להיות לפחות בן 18 שנים אם לבן הזוג המנוח אין ילדים, הצוואה אינה תקפה. זה גם אפשרי להשאיר עיזבון לילד, אבל זה לא סביר.

בנוסף לרצון, עליך לשקול גם רצון חי. רצון חי הוא מסמך משפטי שקובע את רצונך לסוף החיים. אתה צריך לשקול אם אתה בעמדה כדי להתפרנס או שיש אחד במקום. במדינות מסוימות, הצוואה היא חוקית, אבל באחרות, היא לא. אם אתה בצבא, אתה צריך לשקול צוואה חיה.

אתה צריך לעשות רצון על הטוב ביותר של הנסיבות שלך. אם יש לך ילדים, הולוגרפית תועיל להם יותר מאשר צוואה סטנדרטית. אתה צריך להתייעץ עם עורך דין לתכנון נדל "ן כדי להבטיח שהרצון שלך הוא נכון ועולה בקנה אחד עם הכללים של המדינה שלך. רצון חי יכול להיות נכס יקר ערך, ולכן אם יש לך ילדים, הרצון חיוני לעתיד ילדיך.

רצון הוא מאוד חשוב. זה קובע את ההוראות לאיך אתה רוצה שהעיזבון שלך יטופל כשאתה מת. אתה יכול להשאיר לבני המשפחה שלך כמה נכסים שאתה רוצה, אבל אתה עדיין צריך להיות מודע של מסי ירושה. פרנסה לא תיקח ממך את הזכויות לנהל את האחוזה שלך במהלך חייך. עם זאת, חשוב לוודא שאתה יודע איפה הרצון שלך הוא על מנת לוודא יקיריך לקבל את מה שהם מצפים.

מומלץ שתהיה לך צוואה תקפה. חוקי המעיים הם החוקים השולטים בחלוקת רכושו של אדם כשהוא מת ללא צוואה תקפה. כאשר אדם מת ללא רצון, הוא נחשב ל ”בוחן”, כלומר, לא היה לו רצון. חוק ההעברות האחידות לקטינים אומץ על-ידי כמעט כל המדינות.

למידע נוסף, הקליקו כאן: צוואות וירושות, לוסי מאיר משרד עורכי דין